ComAp

You are in the right place
Work at ComAp

Operations & Logistics Manager

APPLY

Work at the heart of smart control

Jsme česká společnost, která nabízí své produkty po celém světě. Vyvíjíme řídicí systémy, které dodáváme do velkých zaoceánských lodí, nemocnic nebo datových center. Zajišťujeme přísun energie do O2 Arény v Praze, elektrifikujeme celé ostrovy v Tichomoří nebo zajišťujeme dodávky energie na plošině v Severním moři. Máme přes 400 zaměstnanců po celém světě.

Hledáme zkušeného kolegu na nově otevřenou pozici Operations & Logistics Manager. Od nového člena našeho týmu očekáváme postupné zlepšení našich procesů v této oblasti a neustálého hledání možností ke zvýšení efektivity a optimalizace. Nový kolega/kolegyně bude mít na starost vedení malého týmu a komunikaci napříč odděleními ve firmě i s externími dodavateli, kteří pro nás zajišťují výrobu našich produktů.

Jaké jsou zodpovědnosti na této pozici:

  • Celkové řízení skladových zásob, plánování toku materiálu, distribuce a souvisejících procesů
  • Hledání optimálního nastavení v rámci celého toku zboží až k zákazníkovi. Zabezpečení správného fungování skladu a hledání efektivnějších způsobů přepravy, skladování a manipulace se zbožím
  • Plánování na operativní i strategické úrovni
  • Správa rozpočtu, sledování nákladů, analýza dat. Nastavení a sledování klíčových ukazovatelů výkonnosti, navrhování opatření ke zlepšení
  • Prosazování změn a jejich obhajoba spolu s vyčíslením výhod daného řešení. Komunikace navrhovaných změn dle potřeby směrem k managementu, obchodnímu týmu, dodavatelům i zákazníkům.

Jste ideálním kandidátem, pokud:

  • Máte bohaté zkušenosti na obdobné roli alespoň 3-5 let a nebojíte se nových výzev
  • Máte schopnost sběru a analýzy dat, díky kterým odhalíte prostor ke zjednodušení a zefektivnění procesu. Rád/-a navrhujete změny a chcete vidět zlepšení procesů, za které zodpovídáte
  • Jste procesně orientovaný/-á a zároveň komunikačně zdatný/-á, aby Vaše návrhy na změny byly přijaty i napříč dalšími odděleními.
  • Máte zkušenosti s vedením malého týmu (přibližně 6 lidí)
  • Máte zkušenost s ERP systémem a praxi v používání nástrojů MS Office
  • Máte vysokoškolské vzdělání v oblasti logistiky, dopravy, nebo ekonomického oboru

Co dalšího by Vás mohlo zajímat:

  • Pracovat budete střídavě v Holešovicích (Praha 7), kde je i hlavní sídlo společnosti. Některé dny budete trávit s kolegy přímo v prostorách skladu v Letňanech (Praha 9).
  • S pozicí je spojeno občasné cestování do výrobních závodů (po České republice).
  • Často budete využívat anglický jazyk jak v psané, tak mluvené komunikaci. Zejména při schůzkách s našimi zahraničními kolegy z poboček po celém světě.

Staňte se jedním z nás s možností:

  • Být součástí české společnosti, která úspěšně prodává své výrobky do více než 100 zemí světa
  • Podílet se na zajímavých projektech globálního charakteru
  • Pracovat ve firmě s neformální firemní kulturou a přátelskou atmosférou, kde není definovaný žádný dress-code. Využívat flexibilitu jako jednu z firemních hodnot – možnost pracovat z domova, flexibilní pracovní doba, …
  • Zúčastnit se pravidelných firemních i týmových akcí. Společně slavíme na Summer party, organizujeme Dětský den a Mikuláše pro děti našich zaměstnanců, máme vánoční večírek a mnoho dalších akcí a oslav

Další informace o naší firmě naleznete na webových stránkách: comap-control.com
V případě zájmu o nabízenou pozici nám prosím zašlete svůj životopis.

Play video
Our Reference: Singapore F1 Night Race

The 60-lap race, 1500 special lighting rigs, millions of watchers.

Play video
Play video

Are none of our current
positions suitable for you?

We have many different positions at ComAp.
If you would like to work at ComAp, fill in our form and we will
contact you when suitable job is open.

Contact us